Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Oppassen niet alle dieren zijn lief


Beste Yvonne,


Op uw website Incanto Images kwam ik een prachtige fotoreportage tegen van de zwarte stern. In ons komende WADDENmagazine, het ledenblad van de Waddenvereniging met een oplage van zo'n 40.000 exemplaren, zou ik graag een van uw foto's van de vliegende zwarte stern willen gebruiken.

Graag hoor ik van u of dit kan en onder welke voorwaarden.

Een hartelijke groet,

Redacteur Waddenvereniging

Deze mail kwam binnen, ik wist niet wat ik las. Natuurlijk heb ik de foto's naar de redactie verzonden, en zie hier het leuke stukje.


 

Het Waddenmagazine is een heel mooi en met vele onderwerpen over het waddengebied tijdschrift. Het verschijnt vier keer per jaar.
Wil je meer over het Waddenmagazine weten kijk dan even op www.waddenvereniging.nl

Redactie, bedankt voor het plaatsen van de foto.

Wil je de hele serie zien, klik dan even hier.

23 opmerkingen:

  1. GEWELGIG Yvonne......Proficiat, dat moet je toch een fijn gevoel geven he, Je kunt er trots op zijn dat me toch regelmatig van jou mooie fotowerk gebruik wil maken.....CHAPEAU !!

    Lieve groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvonne,
    Geweldig de plaatsing van je foto in het magazine. Ik heb meteen even terug gekeken bij jou en Loes. Super die serie van de sterns. Wat ontzettend leuk om dat te doen. Wel eng met je dure spullen in een kano.
    Ben je al aan het selecteren? Het is bijna zo ver.
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Yvonne,

    WAT GAAF!
    Wat een heerlijk gevoel, eerst de mail met de vraag je foto te mogen gebruiken en daarna het resultaat in prachtig blad! Eer voor je werk, trots zijn, daar doen we het toch voor. Genieten van je fotografie, maar nog leuker als er meer mensen mee mogen genieten.

    Het is een prachtige foto. Net of je recht onder de zwarte stern stond.

    Ga zo de link bekijken.

    Gr. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on the picture in the magazine. It was a great photo to!!!
    Have a great day to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is tenminste de stempel op je werk.het is ook een plaat die er in mag .gewoon een zeer gave plaat
    complimenten voor deze mooie afsluiter van het jaar
    ik wens je een fijne kerst toe
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Yvonne!
    Je bent vast zo trots als een Pauw!
    En terecht.
    Die mensen hebben een goede smaak om jouw foto te kiezen, hij is prachtig!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Buen disparo y bien captado a esa preciosa golondrina en su vuelo, mi enhorabuena por que haya sido publicada en una revista.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Von,

    Wow wat super.
    Dat noemen we nu eer na werken toch?
    Van harte gefeliciteerd met deze publicatie.
    Je heb alle reden om hier trots op te zijn.
    Hier mag je zelfs even voor naast je schoenen lopen, is trouwens ook goed voor gekleurde teentjes :-)))

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is zeker heel erg leuk en ik moet zeggen dat het je toekomt. Moet mij wel van het hart dat (even in vertrouwen) ik wel eens moe wordt van al die mensen die gratis je foto's wensen te gebruiken. Ik doe dat zelf bijna nooit meer want voor wat hoort wat. Om een mooie foto te maken moet er heel wat tijd energie en geld gestoken worden. Daar mag best iets tegenoverstaan. Een plaatsing is aan de andere kant ook heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat ze zo'n mooie foto van je plaatsen mag je heel erg torts op zijn:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk......van harte gefeliciteerd, jij helemaal glimmen van trots....;)
    maar het is ook een prachtige foto...
    de pose is zo mooi en het stoort in het totaal niet dat het ene stukje vleugel net buiten beeld verdwijnt...
    prachtige uitsnede en compositie...

    nogmaals proficiat!!

    LG Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joli livre. Des photos comme on les aime. Naturelles.
    On a envie de le feuilleter.
    Bonne soirée, Yvonne, en attendant le Père Noël!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Yvonne, een hele mooie foto en terechte keuze!
    Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Von,
    ik heb meteen weer even terug gekeken naar ons mooie kanotochtje met sterns, wat was dat geweldig, jammer dat we ze dit jaar niet gezien hebben.
    Gaaf dat ze je mooie foto wilden gebruiken, ja, dan ben je blij en trots, ik weet het, want diezelfde Waddenvereniging heeft mijn jonge lepelaars gebruikt! hihi, we worden nog beroemd ;-)
    Je gaat vandaag als een speer op de Istats, je wint van me, gefeliciteerd!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Yvonne,
    Wat tof dat ze daar je foto voor hebben gevraagd. Super!! Is ook een hele mooie opname van die Stern en dan nog vliegend ook.
    Is toch een hele eer en een bekroning op je fotowerk. Mag je best trots op zijn Yvon!!
    Ik wens je een hele fijne kerst.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf zeg!
    Prachtige foto ook, logisch dat ze hem wel willen plaatsen.

    gr. Wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Yvon.
    Wat leuk zeg dat jouw zwarte stern in het blad van de Waddenvereniging staat, het is ook echt een plaatje. Erg mooie foto.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Yvonne

    Gefeliciteerd met de publicatie maar ik kijk er niet van op, zit altijd met veel plezier je blog te lezen en te bekijken en te genieten van je mooie foto's en daar is deze er één van! Maar het is natuurlijk hardstikke leuk dat ze hem in dat mooie blad plaatsen!!
    Wens jou en de jouwen hele fijne Kerstdagen en een Gelukkig en Gezond 2012 toe!!

    Groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt zo super, in gedachten lees ik nog je
    mailtje van toen... en kijk nu hier, wat super!
    Van harte gefeliciteerd, dit is toch waar je
    het voor doet. Hier mag je zeker echt wel trots op zijn! Dikke complimenten het is ook een topper van een opname! Lieve kerstknuf van Bufff.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat superleuk dat je foto van de zwarte Stern is geplaatst! Terecht is deze uitgekozen, een beauty! Ik heb de hele serie bekeken, het zijn ook prachtige foto's. Je boft dat je er zo met een bootje dichtbij kon komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Yvonne
    Je kan er trots op zijn hoor dat je een foto gepubliceerd in een blad tegen kan komen. Gefeliciteerd er mee.

    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf dat je in het boek staat ... gefeliciteerd!!!!

    Groetjes vanuit de nachtdienst
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!