Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Ree op de Westerheide

19-06-2012 
In de vroege avond gaan Loes en ik naar de Westerheide toe om Reeën tussen de Wilde Radijs te fotograferen. Vorig jaar zijn we ook geweest en het is er zo mooi, dus vanavond ook even kijken. Maar wat zien we het Wilde Radijs staat super hoog. Ze hebben dit jaar het veldje zeker eerder ingezaaid. Maar we hebben net alles opgezet, want statief is wel wenselijk, en er komt een Ree uit het verboden gebied aan lopen. 
Daar staat het Wilde Radijs niet zo hoog dus de eerste paar foto's zijn goed. 



We letten even niet op, we zijn naar de foto's aan het kijken die we net gemaakt 
hebben en plots zit er een vosje tussen de bloempjes in. We hebben er nog lol om 
want vorig jaar dachten we ook een vosje te zien, was het een rode kater. De mannen 
om ons heen, we zijn echt niet de enige, snappen er natuurlijk niets van. 






Maar al snel hebben we door dat het Radijs veel te hoog staat, je ziet net alleen de
 oortjes en dan moet je wachten tot het koppie omhoog komt en maar hopen dat 
er geen bloempje voor het oogje zit






en dat gebeurde dus regelmatig. We lopen even naar de andere kant van het 
veld en daar hebben we iets beter zicht op een ree.






Lekker aan het smikkelen van al het lekkers. Maar nu staat deze weer te ver weg. 
Het is ook nooit goed.






Het vingerhoed doet het goed op de achtergrond, wanneer er geen ree te zien is, ga ik daar
 maar mee spelen. 



Maar op de hei achter ons lopen natuurlijk ook reeën. Kan vrij dichtbij komen en dit 
keer heb ik het statief bij me dus wanneer ze even aan het eten is snel een paar 
passen naar voren.







Ze ziet me duidelijk staan en gaat toch even versterking zoeken, zo met z'n tweetjes
 is toch veiliger.






De reeën lopen heerlijk in de late avond uurtjes nog naar voedsel te zoeken. 
Wat zal het er straks mooi zijn wanneer de hei in bloei staat. 












21 opmerkingen:

  1. Hi Von,

    Wat een heerlijk serie, super gave foto's die een gevoel van het ware zwiteserleven gevoel achter laten.
    Wat is dit mooi zeg.
    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie foto's met dat warme avondlicht. De foto met de paarse bloemen op de achtergrond vind ik het allermooist.
    Heerlijke serie.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Vooral die met dat vosje is erg leuk.
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige serie, ik heb deze keer geen voorkeur, ze zijn allemaal geweldig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat toch een prachtig gezicht die herten tussen de wilde radijs. Alleen die koppies er bovenuit heeft toch ook wel wat. Je laatste foto vind ik het mooiste. Fantastisch. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hier worden we volgens mij allemaal heel vrolijk van!
    Je weet wel weer over te brengen hoe mooi het hier is en wat
    super gaaf het vosje en de mooie reeën door je op de foto zijn gezet.
    Binnenkort staat de hei weer in bloei, zal inderdaad ook prachtig zijn.
    Hoop dat je er weer mooie foto's van gaat maken en bloggen.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Von
    wat een mooie serie van die reen tussen die witten bloemetjes.
    maar ook die vos ik vind ze helemaal top.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Von,
    Je hebt je hart toch wel kunnen ophalen zie ik, want er zitten prachtige foto's bij. Natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur, maar voor mij zijn het vooral 1, 5, 8 en 10.

    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk reeen in de wilde radijs en een vos is helemaal een uniek plaatje :)
    De tijd van de paarse hei is nu wel aangebroken, dus als je daar reeen wil fotograferen dan is het nu de tijd. Wat een mooi licht had je.
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Yvonne, Jeetje wat moet dat gaaf zijn. ik heb er al vele foto's van gezien dus volgend jaar moet ik ook eens gaan kijken. Super gaaf. Mooie serie heb je ervan gemaakt en met dat vosje en die oortjes vind ik helemaal geweldig.gr andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kleine vosje zo lief er tussen in!
    Wat heb je hier een mooie serie van gemaakt.
    Fijn om zo van mee te mogen genieten.

    Knuf van Bufff.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's Von. Die van het vosje is wel heel bijzonder...

    gr Harry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah!! jij hebt het vosje ook, hihi, en het bleek dit keer inderdaad geen rode kater te zijn ;-)
    Het blijft toch prachtig om te zien, die reetjes in de witte bloemetjes, foto 5 en 6, met het groen op de achtergrond intrigeren me, meestal is de achtergrond zo donker, maar deze zijn prachtig.
    De laatste foto is een topper in dat prachtige avondlicht.
    LG Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, die Westerheide met de reetjes: helemaal geweldig. Genoten van je blog, met name de witte bloemetjes met daarin de reetjes en de laatste foto!
    Groeten, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yvon,

    Wat heerlijk zeg. Al die reeën en vossie. Daar houd ik van en met een mooie omgeving zeg.

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Yvonne, wat een spannende serie, Prachtig hé die reeën en vossen kopjes boven het maaiveld uit.
    Heel leuk en met fantasie gedaan.

    Groeten kees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Von,
    Wat een mooie serie, vooral de laatste 3 foto's vind ik mooi, het licht is zo warm en de dieren staan lekker vrij erop. Ik hoop , als ik met Loes over de bloeiende hei ga lopen binnenkort, ook nog een ree zo mooi in beeld te krijgen.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Von,

    Prachtig die laatste foto's met zulke mooie warme kleuren. En de reetjes blijven een dankbaar onderwerp, lief en hoge aaibaarheidsfactor.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Yvon,


    Ik ben gelukkig niet de enige die vet achterloop met blogs maken. Lekker om wederom een Ree"enblog voorbij te zien komen. Het is een prachtig gebied waarbij je erg fraaie beelden kunt maken in een mooi decor. Dat bewijs jij nog maar eens met deze foto's die je in je speeltuin hebt gemaakt.

    Toppie!


    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gave serie!! Ik heb zitten genieten! Het vosje en de reeen ... gaaf hoor in deze mooie omgeving!! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je praat over wilde radijs maar het is toch echt boekweit die daar wordt gezaaid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!