Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Prachtframboos


Ze waren bijna in de vergeethoek terecht gekomen, de prachtframboos die 
in 's-Graveland staan op Landgoed Boekesteyn. 







In maart zijn we er geweest om de bloempjes op de foto te zetten, helaas zijn 
we nu iets te laat om de framboos op de foto te zetten. Er hingen er 
nog drie, dat is niet veel om leuke foto's te maken.







Zoeken naar lichtpuntjes was geen makkelijke opgave.







We zijn eigenlijk verbaast over de kleur van deze prachtframboos, 
oranje, een hele aparte kleur.







Loes en ik stoeien met de dikke stammen met de doorntjes die er aan vast 
zitten. We willen natuurlijk het lichtval pakken van de takken van
 de bomen die zich boven ons bevinden, op onze knieën 
tussen de doorntjes kan zeer doen. 






We vinden helaas niet zoveel mogelijkheden met drie stuks, dat wordt
 in de agenda schrijven zodat we het volgend 
jaar niet kunnen vergeten.







Datum: 22-06-2014

7 opmerkingen:

  1. Een mooi maar moeilijk onderwerp om op de foto te krijgen. Maar het is jou goed gelukt. Je hebt gelijk als liever een foto wil maken met 3 frambozen. Deze serie is al een hele mooie aanzet. Om het volgend jaar nog eens te overtreffen... Tja er moet altijd iets te wensen overblijven.

    gr Jowan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad lastig om met drie exemplaren te werken. Toch heb je er nog een mooie serie van kunnen maken. En oranje is natuurlijk een toepasselijk kleur deze dagen.

    Gr. René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvon,
    Ik had nog nooit van de prachtframboos gehoord! Maar je hebt wat er uit te halen is, uitgehaald! Vooral foto 5 en 7 spreken me aan!
    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, dat kan nog knap lastig zijn om er iets moois van te maken. Je bouwt de spanning goed op, Von. Want hoewel ze allemaal mooi zijn, vind ik de laatste toch het mooiste. Groetjes, Joke

    P.S.: zijn je problemen met je blog al opgelost? Ik kan alles goed zien en lezen, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie was idd wel heel erg weinig, dus ik vind het knap wat jij er van gemaakt hebt, Bij mij liggen alle frambozen in de prullenbak.
    Volgend jaar gaan we in de herkansing!
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous images dear Von, I love the contrast of colours, the light and the softness of focus.
    Happy week dear friend!
    xoxoxo ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijkbaar vind ik al snel alles mooi dus aan mij heb je niet zoveel denk ik! Maar ik vind ze weer prachtig geworden! Doe het je niet na!
    En de moeite van het kruipdoorsluipdoorgedoe is toch wel een paar mooie plaatjes waard geweest!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!