Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Highspeed druppelfotografie


Ik liet jullie de highspeed druppels de missers al zien. 






Maar wat zijn missers..?? het net op elkaar laten vallen van de druppels water is
 de bedoeling, Maar ik heb was met de missers net zo blij als deze.






Martin zag op een gegeven moment dat er iets scheef stond met de druppelaar. 
Daarom zijn de meeste hoedje een beetje scheef. 






Bij mijn mede cursist waren het inderdaad allemaal hele nette 
strakke hoedjes. 






Er is nog heel veel te verbeteren, maar dan even door sparen om de StopShot of
 iets anders aan te schaffen. Dit zijn van die onderwerpen wat je zo fijn op 
een regenachtige dag kan doen. 






En ik vindt het leuk om te doen. Spelen met de Rogue kleuren gels voor de flitser, 
geeft een leuke kleuren palet.






Hier twee kleuren gels vast gehouden en tijdens het flitsen de gels 
weg getrokken.





Hier met een kleur gel en ook weg getrokken wanneer de 
flitser afgaat.






En zo gaat er heel snel een dag om, met als eindresultaat dat ik mij hierin wel
 wil verdiepen.






Wil je ook een workshop volgen bij Martin kijk dan even op
bij 

Datum: 20-02-2016


11 opmerkingen:

  1. Wat een spetterend feestje om naar te kijken.
    Werkelijk super gaaf.

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh en sparen gaat een stuk sneller als je geen stop shot koop maar aan Sjaak vraag of hij een PLC (van Siemens) wil aansluiten tussen je PC en camera.
    Kost minder dan de helft, werkt net zo goed of beter.
    Ik was voor nog geen €100,- klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://karinas-photography.weebly.com/druppels-in-botsing.html
      Voor meer uitleg :-)

      Verwijderen
  3. Heel leuk en ook mooi Yvonne, inderdaad een prima slecht weer project. En ik vind het absoluut geen missers. Juist heel gaaf!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yvon, Echt spectaculair om te zien. En ik vind het razend knap gefotografeerd ;-)
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zul jij heerlijke gespeeld hebben die dag, dit is echt is voor jou! Ben benieuwd of je er thuis nog eens mee aan de slag gaat, lekker kliederen ;-)

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boek hoe alles moet is net binnen...;-) Nu nog alles bij elkaar zoeken...leuk klusje..

      Verwijderen
  6. Echt een prachtige serie van de druppels.
    Je kan dit echt goed doen als je een keer niet naar buiten kunt.
    Ik heb er van genoten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij onze fotoclub zijn ook leden eraan verslaafd geraakt. Ze druppelen ook met melk en andere vloeistoffen. Het geeft leuke resultaten.
    Heerlijk voor de slechte dagen, of juist voor de heel warme ;-) ?
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit Von. Leuk speelgoed!

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Von,
    Dit is een onderwerp waar je eindeloos mee kan variëren. Er ontstaan verrassende effecten, bedoeld of niet. Daarnaast is het toch een kunst om op het juiste moment de foto te maken.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!