Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Bloesem


Er staan genoeg bomen in de bloesem en elk jaar is het voorbij voordat ik er erg in 
heb om er foto's van te maken.






Dit jaar, 2016, moest ik in de haven op iemand wachten en dat was in het
 hoekje van de bloesem bomen.






Gelijk even de camera meegenomen en een klein kwartiertje met de 
bloesem gespeeld.






Toen tegen mezelf gezegd, volgend jaar meer aandacht aan geven. Kan je vertellen, 
dit jaar is het niet gelukt.






Dan maar genieten van deze beelden..en weer in de herkansing in 2018...

Datum: 17-04-2016

5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, Hoe herkenbaar! Ik wil elk jaar de appelbloesem vastleggen en dat komt er ook niet van. We rijden wel naar Zwolle maar zien geen tijd voor bloesem op eigen grond. Dat is toch wel erg raar ;-) Wie weet kan het deze week nog? Vorig jaar heb je dan toch een paar foto's gemaakt. Daarvan vind ik de laatste twee de mooiste.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgend jaar de wekker vroeg zetten en mee naar de Zuiderheide ;-)
    Maar gewoon thuis heb je toch ook al lekker gespeeld hoor!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne, wat geniet ik op dit moment van onze natuur! Alles staat in bloei en het frisse groen ziet er prachtig uit. De bloesem is dit jaar geen fotografie-onderwerp, ik ben met 1000 en 1 andere dingen bezig geweest. Misschien volgend jaar. Wat ik mooi vind aan jouw foto's is dat ze een beetje een stemmige sfeer hebben. Sereen en eenvoudig zijn misschien ook wel beschrijvingen. Dat komt denk ik een beetje door de grondkleuren in de foto's en het zachte licht. Fijnzinnig gedaan. Een volgend jaar maar héél véél tijd vrijmaken voor al het te fotograferen moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yvon,
    Zo mooi van kleur en zo teer zijn de bloempjes! Prachtig gefotografeerd!
    Fijn weekend,
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Von,

    Erg knap gefotografeerd en vooral uitstekend belicht. Blijft toch lastig met dit spul.
    Mooi gedaan.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!