Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Heerlijk geurtje


Wat ben ik altijd blij wanneer het weer Daslook tijd is. Maar niet heus...wat stinkt
 het, dat is wat ik er van vindt..






Sommige momenten lig ik er kokhalzend tussen. Dan wordt de geur mij even te 
veel en moet ik weer even maar boven komen, om even frisse lucht te halen.






Loes en ik zoeken ze elk jaar wel weer op. Het zijn prachtige bloempjes die
 tussen het groen staan.






Dan komt de witte sierlijke bloem wel heel mooi uit.






Of naar boven gericht, tegen de lucht in, dan is het weer heel fijntjes.






Een bloempje waar we alle kanten mee op kunnen, het kokhalzen voor lief nemen, 
moet er iets voor over hebben.

Datum: 1 mei 2016

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne....

    je moet wel een haat liefde verhouding met dit plantje hebben
    als je er kokhalzend tussen ligt!!
    Maar wel een doorzetter anders doe je dat niet...mooie serie
    sommige zijn zo mooi zacht...complimenten ;-)

    Lieve groetjes Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de geur helemaal niet zo erg, heb vorige week een hele middag tussen de daslook gelegen. Heerlijk bloemetje om te fotograferen. Leuke serie, de laatste vind ik erg mooi, lekker zacht..
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Von, ongelooflijk dat je er nog tussen duikt, als je er van gaat kokhalzen. Kan me niet herinneren dat ik zo'n last had van de geur. Het zijn mooie bloemetjes en inderdaad zo mooi tegen de lucht en tussen het groen. Maar even goed nadenken of je je er dit jaar aan gaat wagen ;-)
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och arme jij, je moest er wel veel voor over hebben, maar goed, dan heb je ook wel wat ;-)
    Fraaie platen met voor mij als allermooiste nr 4, prachtig zo tussen het vage en schilderachtige groen.
    't Lijkt hier nu droog te blijven, ik ga dus ook eens een geurtje opzoeken!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!