Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





IJsstructuur



Wat je er allemaal uit kunt halen met een beetje photoshop.






Het zijn eigenlijk hele saaie foto's, maar door een beetje te spelen komen er, voor mij, 
leuke beelden uit.






Soms heb ik van die dagen en mag ik hier graag mee spelen.Weer even 
oefenen met photoshop om lekker gek te doen.






Nu weten jullie nog niet waar jullie naar kijken. De titel verteld het al
 een beetje...






Vorig jaar vroor het ook een periode. De haven was dicht gevroren en het had
 een beetje gewaaid afgelopen nacht en deze vormen krijg je dan. Waar de 
kleuren vandaag komen weet ik ook niet, was wel heel 
apart om te zien. 

Datum: 27-01-2017

8 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, wat je allemaal met photoshop kan doen is voor mij lang niet helder maar kwam er onlangs achter dat je met water en consumptie olie leuk kan spelen met de camera en er mooie creatieve, abstracte foto's te maken zijn.
    Zou het kunnen dat de kleuren op jou foto's door olie op het bevroren water veroorzaakt wordt, iets wat ik me wel kan voorstellen op een scheepswerf.
    Wanneer olie op het water drijft zie ik ook altijd die blauw/paars/ bruin/ gelige kleuren.

    Fijne zondag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer er olie is. kan dat zeer zeker, maar alle boten zijn buiten werking en haven is altijd schoon...gelukkig.

      Groetjes Von

      Verwijderen
  2. Ik vind je foto's prachtig! Ze kunnen zo in een bedrijf vergaderruimte worden opgehanden ;-))
    Super gaaf gedaan.
    Groetjes en een fijne week
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, vandaag een afdruk besteld van de bovenste. Kijken hoe het aan de muur hangt, ik denk ook in kantoor..;-)

      Groetjes Von

      Verwijderen
  3. Hai Von,

    Ik wist het wel hoor (maar niet heus...).
    Mooie platen zo en inderdaad met een beetje kennis en durf kun je saaie plaatjes in prachtige foto's veranderen. Je moet alleen uitkijken dat je niet over de top gaat. Dat vind ik bij de tweede foto een beetje het geval. De andere 4 bevallen mij uitstekend.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, en nummer twee is juist besteld voor aan de muur...zo raar kan het lopen..;-)

      Groetjes Von

      Verwijderen
  4. Het zijn echte juweeltjes hoor. De kleuren zijn mooi en de vormen verrassend van het ijs.
    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzondere beelden, prachtige composities en kleuren,
    1-3-5 vind ik erg mooi van kleur ( 2 is me een beetje teveel Photoshop)

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!