Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Waar blijft de winter



Wat was het vorig jaar ander weer, nu hebben we op 24 januari 2018 de warmste
 januari dag gehad sinds 1901, iets meer dan 14 graden.






Dan is het op zo'n dag als deze toch meer genieten. Vorst aan de grond, beetje
 mist boven het water, even een rondje lopen rond mijn plas.






En dan zo weinig mogelijk in beeld krijgen, 
bijna sprookjesachtig.






Kleine details zoeken in het water.






Kom ik thuis van mijn wandeling mag ik boodschappen doen voor mijn mannen, 
graag zelfs vandaag, camera gaat mee...






Langs ons weggetje, zo anders nu met dit weer...






En in het dorp ook nog even bij een sloot wezen kijken...normaal zie je hier de
 huizen staan, zo anders deze kleine wereld....

Iedereen bedankt voor de beterschap wensen. 
Doet mij goed zoveel lieve woorden.  

Datum: 18-01-2017

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Prachtige foto's!! Mooi genomen zo met dat beperkte zicht.
    Heeft iets mysterieus. Mooie beelden!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon,
    Wat een mooie sprookjeswereld. De stilte voel ik gewoon!
    En...het lijkt er op dat de winter weer terugkomt!!
    Dus misschien kun je toch nog wat ijsbloemen meepakken deze winter!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Von,
    Wat een fraaie sfeerbeelden. Zo zie je maar, heel weinig op het beeld kan toch veelzeggend zijn. Wie weet heb je geluk. Het schijnt binnenkort wat winters te worden.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!