Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Ruig haarmos


Ruig haarmos had ik nog nooit voor de camera gehad. Wist ook geen plekje 
waar ik dit hier in de omgeving kon vinden.






Maar wat niet in de buurt is, dan maar even een stukje verder rijden. 
En zo gaan Jet en ik er even op uit.






Op de plaats aangekomen weten we dat het kan gaan regenen, we hebben
 10 minuten, tussen twee buien door, om even te zoeken naar het kleine 
stukje met ruig haarmos. 






We vinden het eigenlijk heel snel op de heuvel, en gaan snel weer terug naar 
de auto om te schuilen voor de echte regenbui die er aan gaat komen. 






We eten in de auto ons boterhammetje op en na de bui gaan we met de 
foto spullen terug naar het plekje.






Het is een plekje wat niet groot is en we moeten nog uitkijken dat we
 elkaar niet in de weg zitten. 






Het is een bijzonder mosje waarbij ik heel goed moet zoeken naar geschikte
 posities om er iets van te kunnen maken. 






Dit is wat ik er van gemaakt heb. Ondanks het bedompen weer, wel met de
 regendruppels nog zichtbaar, wil ik dit best nog wel een keer proberen. 
Al was het niet makkelijk om te doen.

Datum: 19 februari 2017

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Yvon!!
    Prachtige kleuren en goed gebruik gemaakt van het aanwezige licht. Super gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffft een schitterend kleurig mosje en je hebt leuk buiten gespeeld! Wat een mooie foto's!!!
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt prachtig, fijn licht en mooie composities. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Von,

    Voor en na een regenbui is het licht vaak erg mooi en dat heb je goed weten te vangen. Prachtig gedaan.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!