Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Doen jullie weer mee met de "Beste uit 2018"


Het eind van 2018 komt in zicht, we gaan alweer het 8ste jaar in. In 2011 maakte we met z'n allen onze eerste jaaroverzicht. Kijken jullie maar eens terug naar de eerste serie. Wat is het leuk om dit terug te zien. Het is een hele leuke traditie geworden, wie zin heeft doet dit jaar natuurlijk weer mee....we kijken terug naar een mooi jaar met hopelijk weer mooie beelden in 2018. We kunnen het niet meer missen met oud en nieuw. Want dat is de bedoeling, om 24.oo herinneringen op te halen over 2018. 

In de afgelopen jaren is te zien dat iedereen zijn eigen invullen er aan geeft. Met allemaal toch het zelfde in gedachten, je mooiste 12 foto's van afgelopen jaar, met uit elke maand 1 foto, en niet stiekem smokkelen..;-). Wat zal het weer een moeilijke klus worden. Maar doe je best, het gaat je zeker lukken.

Omdat we nog maar 2 maanden hebben om alles uit te zoeken, nu al even een kleine herinnering zodat jullie al vast een kleine voorselectie kunnen maken.

Wat is de bedoeling: 
*Maak een blog waarin je van elke maand één foto plaatst die je het mooist vond, de liefste, de ontroerendste, een leuke herinnering...enz.
*Het moet een foto zijn uit je eigen foto collectie.
*Zet bij schema de tijd/datum op 31 december om 23:30, dan hebben we net voor oud en    nieuw een lijst met blogjes en dan kunnen we na de oliebollen en appelflappen, en wanneer  we iedereen een handje en kusje hebben gegeven, en van het vuurwerk hebben genoten,  foto's bekijken wat voor moois iedereen gemaakt heeft in 2018.
*Iedereen mag meedoen, of je nu een internetsite hebt, een wordpress blog of een blogger       blog, we maken er een kleurrijk geheel van.
*Het gaat om de maand waarop de foto gemaakt is. Niet wanneer deze geplaatst is.


Kijk zelf maar hoe je het gaat invullen, je mag erbij schrijven waarom je deze foto juist plaatst in je top 12. Of heel simpel alleen de 12 foto's plaatsen.

Het is mogelijk om al vast te beginnen met uitzoeken, je plaatst je foto en zet je blog in concept/ gepland/ opslaan, je hoeft het dus niet op het laatste dag te doen. 

Kopieer en plak het linkje wat hierboven staat en stuur dit door naar al je blog vriendjes. 

Veel succes en ik kijk uit naar het jaar overzicht van 2018.

Gebruik als Titel:
De mooiste foto's van 2018, of zo iets...

Heel veel succes allemaal, weet hoeveel denk werk het kost, ook dit jaar zal het in sommige maanden iene miene mutte worden.

Groetjes Yvonne



Voorbeelden van de mooiste foto uit het jaar....

9 opmerkingen:

  1. Misschien Yvon....ik moet er nog ff over na denken.
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit ook dun in de foto's dit jaar, gisteren even snel gekeken, maar het gaat lukken. Ik doe weer mee.....al is het maar dat er in één maand een molen gaat komen..;-) Kijk maar of het lukt, altijd leuk een jaar overzicht, even door de foto's heen bladeren wat je afgelopen jaar allemaal op de kiek hebt gezet....Groetjes Von

      Verwijderen
  2. Jeetje, is het aLweer zo laat? Natuurlijk ben ik weer van de partij!
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe zeker weer mee Yvonne en wil me ook weer eens wat meer toeleggen op
    het bloggen, toch eigenlijk wel leuk om te doen!!

    Groetjes en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik doe weer mee..
    en dan op 1 januari lekker al die blogjes bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hartstikke leuk idee Yvonne! Ik ga alvast spitten in mijn foto's van dit jaar.
    Ik kwam via via op jouw blog pagina, wat is er veel te zien :-)). Januari van dit jaar heb ik een pagina op de blogger aangemaakt en ga het steeds leuker vinden om een blog te maken en de mooie foto's van anderen te zien.

    Groetjes en alvast een fijn weekend,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk niet dat ik meedoe.
    Door het dodelijk ongeval van mijn kleinzoontje heb ik het afgelopen jaar niet zoveel foto's gemaakt. Het item vind ik wel erg leuk dus misschien (als ik er klaar voor ben) dat ik dan weer wel mee doe.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!