Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Vrolijk Pasen


Ik breng vast een vrolijk Pasen, voor het weekend. Met veel gele kleurtjes, wat 
voor mij altijd een moeilijke kleur is om op de foto te zetten.






In Gooilust, in onze achtertuin, staan er op sommige plekjes een paar Narcisjes.
Loes en ik proberen er weer iets van te maken.






Dan waren de krokusjes die we hiervoor even op de kiek hebben gezet, veel 
makkelijker, veel kleurrijker, stonden in vele getale, nu moeten we het
 met 5 bloempjes doen.






Die staan niet op de goede afstand, licht valt fout door het bos op
 de bloempjes.







Er in duiken, dat gaat wel heel goed. Alleen hier zoek ik vandaag
 niet naar.






Kijken of het andere polletjes meer in petto heeft. Het is iets beter, maar we zijn 
al heel snel uitgespeeld bij de narcis.






Het onscherpe is het nieuwe scherpe...;-)

Datum: 20-03-2016



5 opmerkingen:

  1. Wow, prachtige kleuren en composities, heerlijk gespeeld met onscherpte, mooi!
    En nu maar hopen dat de paasdagen net zo mooi en vrolijk worden ;-)

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vrolijk worden de paasdagen, maar of we mooi weer krijgen, daar gaan we voor duimen..

      Groetjes Von

      Verwijderen
  2. Wie wat bewaart, die heeft wat ;-)
    Je bent lekker bezig geweest Von. Moeilijke bloemen weet ik uit ervaring. Ik duim natuurlijk van harte mee voor mooi weer in het Paasweekend!
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvon,
    Jij ook hele fijne paasdagen en met deze gele narcisjes gaat het wel lukken. Prachtige foto's!groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Von!!
    Schitterende beelden. Mooi om zo bepaalde details van de bloemen te zien met beperkte scherpte. De kleuren zijn ook echt super en zeer toepasselijk voor de Pasen.
    Ik hoop dat je mooie dagen hebt gehad.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!