Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Bosanemoon


Een dagje met DDN op stap. 

Het is al van even geleden, om precies te zijn 8 maart, had de foto's natuurlijk 
tot volgend jaar kunnen bewaren maar dan heb ik straks helemaal geen foto
 in de maand maart in het jaar overzicht van 2018 staan, 
aan het eind van het jaar... 







De bijeenkomst is bij Kasteel Poelgeest. Ik kom er al en aantal jaren en elk
 jaar wordt ik weer vrolijk wanneer ik de bosanemoon zie staan. 

Ik zie vele bekende gezichten en na een lekker bakkie koffie/ thee gaan
 we aan de slag.

Op de website van DDN is een verslag gemaakt 






Loes en Jet zijn er ook, gezellig, wat is het een tijd terug dat we er met 
z'n drietjes op uit zijn geweest. 






Wij vermaken ons wel tussen deze vrolijke bloempjes. 

Alle attributen worden weer uit de toverhoed gehaald om er weer een feestje 
van te maken. 

Loes heeft er weer een attribuut bij gestopt om de foto iets softer te maken, 
daar verteld ze vast wel een keer over in haar blog. 






Dit jaar ben ik niet alleen met de bosanemoon bezig geweest, maar daar zien
 jullie in de volgende blog meer over.

Datum: 8 maart 2018

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Wat een fantastische beelden zijn dit.
    Deze zouden zeker niet misstaan in een mooie lijst aan de muur.
    Foto 2 vind ik persoonlijk de mooiste. Super gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon,
    Echt mooie kunstwerkjes! Om helemaal bij weg te dromen! Schitterend, een beetje mistig en mysterieus !
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,
    Prachtige softe beelden. Heel sfeervol.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het plezier in het bezig zijn met de anemonen spat ervan af! Leuke serie! De anemonen zijn mij dit jaar voorbij gegaan.... Volgend jaar maar weer. Groetjes, Jody

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!