Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Paprika in ijs - deel II



Jullie zag en in deel I al dat er steeds meer flitslicht door het ijs kwam. 

De 4 externe flitsers doen echt hun werk.






Dit is het verder ontwikkelen van mijn opdracht door Stan, nu snap ik wat
 hij er mee bedoeld.






Het lijkt totaal niet meer op paprika in ijs, maar zo leuk om hiermee te spelen. 
En mij zelf ook weer verder ontwikkelen met het uitvinden hoe ik de 4 flitsers
 verschillend kan instellen en wat de verschillende kleurfolie
 doet op de flitsers.






En dan komt de dag dat de foto's tentoon gesteld worden van de groep. 
Best wel een beetje zenuwachtig.






Ik was als laatste aan de buurt en dan verslapt toch wel een beetje de aandacht 
van de mede cursisten. 






Sommige waren al naar huis, wel heel jammer allemaal, maar Stan wist 
iedereen die nog aanwezig was weer even "wakker" te schudden en met
vol enthousiasme mijn foto's te beoordelen.






Stan wist er zo een paar toppers uit te halen en serie's van 5 er van te maken, 
met kleur en vormen. 






Helaas heb ik de foto's niet bij elkaar gehouden welke hij zo keuring voor de
 groep bij elkaar neer gelegd had. 






Het was een leerzame ervaring, waarin ik in het begint totaal niet
 enthousiast over was.






Gelukkig tot een leuke eind opdracht volbracht.






Nooit opgeven en Stan heeft het toch goed gezien dat dit wel een klusje
 was wat ik aankon.






Datum: 18 maart 2018

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Wat razend knap gedaan! Ik zag ook je eerste deel, maar dit deel vind ik sprekender.
    Fascinerend onderwerp ook.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk experiment! Voor mij is het abstractieniveau iets te hoog. Moest wel lachen om mezelf bij de één na laatste foto. In eerste oogopslag dacht het dat het een stuk kunstgebit met kiezen was..... sorry voor mijn fantasie ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!