Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Vrolijkheid


Terwijl de mussen van het dag vallen, en we niet meer mogen sproeien in de tuin, 
omdat het al zolang zo droog is, neem ik jullie even mee naar begin maart 2017. 






Weer een mapje uit 2017, na een periode waarin de vakantie voorpret voorrang 
kreeg, de mooiste wegen richting de Amalfikust "binnen door" opgezocht. Kom 
ik nu weer een beetje aan de foto's bewerken toe die nog niet aan de 
buurt zijn geweest. 






De vakantie komt later weer aan de buurt. 
Eerst deze vrolijke voorjaarsbloeiers even een plaatsje geven.






Loes en ik gaan een keer naar een ander plekje toe, met hier en daar een 
watertje en we hebben er weer echt zin in. 

Alleen het weer het zelfde als andere jaren. Ik wil een keer met iets anders
thuis komen. De bling-bling foto's dat lukt wel met het water, 
dat hebben we nu wel door. 






Het staat er zo vol met sneeuwklokjes, dan ga ik denken wil ik meer een 
overzichtsfoto. Een foto met een bosje sneeuwklokjes, die zijn wel gemaakt,
 blijkbaar toch mijn ding niet, rechtstreeks naar de prullenbak. 






Dan komen de tussenringen, de helios uit de tas en wat heb ik het weer 
naar mijn zin. 






Welke foto nu met wat is gemaakt dat weet ik niet meer uit mijn hoofd, dit 
brengt voor mij de vrolijkheid naar boven van de prachtige, sierlijke 
sneeuwklokjes naar boven.






Tussen de sneeuwklokjes door die ik een sneeuwklokje staan met de kelk
 nog dicht. Hierdoor is de foto wazig geworden. Het is geduld hebben en zoeken
naar de mogelijkheden, kruipen over de grond en niet 
te snel opgeven.






Na een paar uur hier heerlijk gespeeld te hebben rijden we weer naar ons 
vertrouwde plekje met de krokussen.






Ik heb alles nog op de camera zitten waar ik als laatst mee gespeeld heb bij de
 sneeuwklokjes en daar ga ik nu bij de krokusjes mee verder. 






Het centrale gekleurde punt van de krokus trekt toch de meeste aandacht. 
En wat is het toch een mooie bloempje.






Spelen met weinig scherpte diepte, het gaat 
lekker vandaag.






En dan zien we een sneeuwroem staan, die heb ik nog
 nooit voor de lens gehad. 






Zeker geen gemakkelijk plantje, bijna overal dubbele bloempjes aan elkaar vast, 
of ik krijg geen goede achtergrond kleur omdat die dikke boom in de weg staat, 
zal je zeggen dan ga je naar de andere kant van de boom, maar dat
stond ze zon weer fout. 






Ondanks alles, drie foto's van overgehouden






Op het zelfde plekje staat nog zo'n moeilijke maar prachtige 
speenkruid.

Andere keren waren wij op plekken waar we water hadden, nu dun 
we het met een stuk karton met gekreukt aluminiumfolie achter de 
bloempjes te plaatsen en AllaYub we hebben 
blingbling in de achtergrond. 

Ik ben er niet zo'n hele grote voorstander van om met aluminiumfolie
 te werken, weet nu welk resultaat ik er mee kan halen.

Datum: 12 maart 2017



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!