En hier is dan het langverwachte deel 3 van de Mille Miglia in Brescia
Kan begrijpen dat dit veel te veel foto's zijn, ik kon niet kiezen. Wanneer je alleen de foto's wilt zien, klik dan met links op de eerste foto en draai met het wieltje naar de volgende.
Ik ben met photoshop een beetje aan het oefenen geweest met lesjes die ik op internet gevonden heb, een rode auto kan nu zomaar geel zijn, hierdoor veel van photoshop geleerd, maar ben er nog lang niet, wat zit photoshop soms ingewikkeld in elkaar.
Kijk en geniet, zoals ik ook heb gedaan......
Nummer 1:
Jean Remy von Matt
Karlheinz Kuck
OM 665 SMM Superda - 1930
Nummer 9:
Oskar Baumann
Jalfred Smidt
OM 469 - 1925
Nummer 10:
Craig Calder
Tony Shooshanl
Alfa Romeo G1 - 1921
Nummer 12:
Goy Feltes
Felix Feltes
Bugatti T 13 Brescia Corsa - 1924
Nummer 15:
Giulio Felloni
Riccardo Felloni
Bugatti T 35A - 1925
Nummer 29:
Wolfgang Erber
Alfred Mueller
Lancia Lambda Serie VII - 1927
Nummer 48:
Axel Wuelfing
Dieter Pfeiffer
Mercedes-Benz 710 SSK - 1928
Nummer 54:
Claudio Fusi
Giovanni Sala Frigerio
Salmson GS 8 GD Sport - 1929
Nummer 61:
Markus Kern
Lukas Winter
Mercedes-Benz 710 SSK - 1930
Nummer 69:
Ronald Goedmakers
Tonny Goedmakers
Maserati Tipo 26 M Sport - 1930
Nummer 72:
Geoffrey Ford
Robert Pike
Bentley 4.5 Liter S.C - 1930
Nummer 79:
Steven Snauwert
Jan Stofferis
Aston Martin Le Mans - 1931
Nummer 95:
Douglas Hampson
Gregory Gill
MG K 3 Magnette - 1934
Nummer 97:
Norbert Roos
Stephan Roos
Bentley 3.5 Liter vanden Plas - 1934
Nummer 98:
Karel Pieter Stokhuizen
Ronaldo Willem Wolff
Aston Martin International - 1934
Nummer 127:
Esio Sala
Pietro Bonomi
Fiat 500 A Sport - 1938
Nummer 137:
Gavin Henderson
Rory Henderson
BMW 328 Frazer Nash - 1939
Nummer 138:
Alexander Jund
Armando Pirola Fumagalli
BMW 328 Berlinetta Touring - 1939
Nummer 139:
Ian Robertson
Richard Berry
BMW 328 Roadster - 1939
Nummer 144:
Rick Hall
xxx
Cisitalia 202 S MM Spider - 1947
Nummer 149:
Sabine Goethals
Sylvie Demeuleneere
Cisitalia 202 S MM Spider - 1947
Nummer 152:
Paul van der Klooster
Wout Hoeve
Healey 2400 Westland - 1947
Nummer 156:
Michele Cibaldi
Andrea Costa
Gilco Mariani Fiat 1100 Siluro - 1948
Nummer 157:
Rolf Dombrowsky
Sascha Dombrowsky
Fiat Motor RG1 750 Sport - 1948
Nummer 173:
Luc Brandts
Carine Brandts
Dagrada Fiat 750 Siluro - 1949
Nummer 215:
Marco Rollinger
Raymond Niesen
Ferrari 340 America Berlinetta Vignale - 1951
Nummer 219:
Romolo Becchetti
Fabio Becchetti
Jaguar XK 120 OTS
Nummer 254:
Christoph Bechtler
Patricia Bechtler - Meier
Ferrari 250MM Berlinetta Pinin Farina - 1953
Nummer 259:
Ananda Covindassamy
Guy Pasquini
O.S.C.A MT4 1500 2AD - 1953
Nummer 267:
Joachim "Jo" Ramirez
Christopher Mann
Jaguar XK 120 OTS - 1953
Nummer 282:
Mark Chistie
Alfred Gavazzi
Austin Healey 100 S
Nummer 290:
Mario Boglioli
Enrica Pezzia
Maserati A6 Gcs/53 Fantuzzi - 1954
Nummer 300:
Derek Hood
Steven Riedling
Jaguar Cooper T33 - 1954
Nummer 303:
Bruce Male
Andrew Male
Maserati A6 GCS/53 Fantuzzi - 1954
Nummer 349:
Giustino de Sanctis
Alessandro de Sanctis
Mercedes-Benz 300 SL W 198 - 1955
Nummer 376:
Renato Boni
Alberto Ferdenzi
Maserati 150 S - 1955
Nummer 387:
Ernst von Baumbach
xxx
Porsche 550 Spyder RS - 1955
Nummer 389:
Simon Kidston
xxx
Jaguar D Type - 1955
Nummer 392:
Eric Thevenet
Paloma Thevenet
Lancia Aurelia B24 Spider America - 1955
Nummer 394:
Adrien Brody
Esmeralda Brajovic
Mercedes-Benz 300 SL W 198 - 1956
Nummer 398:
Norman Adelhuette
Verena Wriedt
BMW Isetta Standard - 1956
Nummer 404:
Maurizio Genoni
Giuseppe Leonetti
Jaguar XK 140 DHC - 1956
Nummer 426:
Dolf Meewis
Frank Groenewegen
Jaguar - 1956
Nummer 431:
Claudio Caggiati
Emilio Sassi
Ferrari 500 TRC Spider Scaglietti - 1957
Nummer 439:
Arturo Cavalli
Petronilla Pezzotti
Lotus Eleven Climax Le Mans - 1957
"Blue Wonder" van Mercedes-Benz. De transporter uit 1954. De Mercedes-Benz race afdeling kwam daardoor in het nieuws met zijn "snelste racewagen transporter in de wereld"
De "Blue Wonder" was een speciaal gebouwd voertuig voor het vervoer van een racewagen. Met grote, elegante spatborden en aangedreven door een 300SL, inline - 6 cilinder motor.
De spatborden en deurpanelen kwamen van de Mercedes-Benz 180 Sedan.
De "Blue Wonder" diende a;s een eerbiedwaardige transportvoertuig voor de M-B's Formule 1-teams.
Later heeft de grote Mercedes race regisseur Rudolf Uhlenhaut de auto gesloopt, na het kijken van de historische foto's, werd de auto herbouwd, dat is degene die je hier ziet.
In 2011 in het Mercedes-Benz Museum zijn wij dit voertuig al tegen gekomen.
J.J. Albers "Jelle"
Fiat Abarth - 1000TCK
Nikon auto
Corsa Mille Miglia 2014:
Donderdag 15 Mei - De Klassiekers
Ahhhh dit is toch helemaal jouw wereldje, wat zullen jullie hiervan genoten hebben!!
BeantwoordenVerwijderenLg Loes