Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Porseleinzwam maar dan anders


De titel verraad al wat voor abstracte beelden dit gaan worden.






Het fotograferen van de paddenstoelen ging niet zoals ik ze in gedachten had.






En de Halloween lampjes had ik meegenomen, dit zijn hele kleine lampjes met
 een stiekje om je vinger, en wat ben ik daar deze middag zoet mee geweest.






Het geeft een ander beeld van de Porseleinzwam. 






Natuurlijk ook "normale" foto's gemaakt, alleen met het maken van deze
 foto's was het wel even lachen om met kleine gekleurde zaklampjes in
 het bos bezig te zijn.






De lampjes hebben op alle hoeken gelegen. Soms dubbele lampjes, dan weer
 onder de porseleinzwam, dan er weer boven. 






En hoe anders zijn de foto's geworden.






Zoeken naar lijnen en dan zo de kleurtjes proberen laten te schijnen dat deze
 precies in het gedeelte valt waar ik het wil hebben.






Je houd er van of niet, dat snap ik heel goed. Maar zo gek ik soms kan doen,
 ik hou hier wel van.






Bij deze zie ik helemaal niets van een porseleinzwam, maar de zwam is
 echt aanwezig. 






En dan ook nog eens met meervoudige belichting werken. 






Hoe anders kan een zondag middag verlopen met Halloween lampjes.

Ik heb er lol in gehad. 
En dat is toch de bedoeling van het foto's maken.

Datum: 7 oktober 2018

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon!!
    Ongelofelijk! Het is dat je er erbij zegt dat het de porseleinzwam betreft! Wat een kleurenexplosie! Mooi gedaan! Heel boeiend om te bekijken. Prachtige effecten, hoor!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een originele serie, maar ik kan op geen van de foto's de porseleinzwam herkennen, dat vind ik dan toch wel minder. Maar wel knap gedaan met die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!