Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Het voorjaar komt er aan


Wat is het toch mooi om de natuur weer wakker te zien worden. Overal zie ik 
weer groene knopjes te voorschijn komen. 






Nu ik elke avond even mijn rondje loop ruik je weer het voorjaar. En plots komt bij 
mij de gedachte van "dit blijft niet zo", en ik had voorgenomen vaker de Helios 
mee te nemen, lekker klein, en zo op de 1ste van april neem ik de
 camera weer mee.






 Ik loop een wandel/fietspad tussen twee grote plassen in, en wat staat er een wind. 
Dan maar het beste er van zien te maken. 
Er is altijd even een wind stil momentje. 






Die wind stille momentjes vallen tegen. Er is veel de prullenbak in gegaan.
 Maar het voordeel van er in de avond op uit te gaan is de ondergaande zon.
Die geeft een mooie gloed over al het voorjaars spul. 






De takken boven het water, moet wel uitkijken dat ik er zelf niet inval, geeft met de 
Helios een mooi effect. Het blijft een apart soort lensje...






Het wakker worden van de natuur, zo fijn om al het groen weer te voorschijn zien te komen. En dan zoeken en wachten op dat ene windstille momentje.





Normaal ben ik met een uurtje weer terug, dit keer was ik ruim twee uur weg en het
 begon al langzaam donker te worden. Het terug lopen moest even in een 
iets steviger pasje. 





Gelukkig nog net voor de avond klok binnen...wat een toestand allemaal dat je daar
 ook nog rekening mee moet houden. Zal zo blij zijn wanneer dit allemaal 
weer normaal kan...






Datum 1 april 2021

2 opmerkingen:

  1. Prachtig warm licht en wat is die Helios toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wandeling heeft je zoals zo vaak weer een aantal mooie platen opgeleverd. Wijs om de Helios mee te nemen. Vanaf vandaag mag je weer langer naar buiten nu de avondklok weer voorbij is.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!