Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Sneeuwklokjes



Hebben jullie de sneeuwklokjes al zien staan...







...we gaan weer de goede kant op met het weer.








Alleen een beetje sneeuw over de sneeuwklokjes zou wel fijn geweest zijn.







Wat ben ik blij dat ik er nog een paar van vorig jaar bewaard heb. Ik had nooit 
kunnen denken dat ik begin 2018 even een niet aan foto's maken
 toe zou komen.







Een operatie maakt mij iets minder mobiel, lopen en zitten gaat minder goed,
 laat staan dat ik met de rugtas op de rug over de grond kan rollebollen.







Gelukkig stonden deze foto's in concept al een paar maanden te wachten en nu 
dan toch even een tekstje onder tikken met de laptop op schoot en op één bil
 hangend, lukt het allemaal even om dit te doen.







Het voelt niet fijn om niet naar buiten te kunnen met de camera. 
Het is even niet anders. 







Hoop dat jullie wel van de nieuwe sneeuwklokjes kunnen genieten, het ziet
 er niet naar uit dat er een sneeuwbui gaat vallen.  






Dit jaar sla ik even over en geniet van de sneeuwklokjes 
van vorig jaar...






En jij, hierboven, hoeft niet in je handjes te wrijven, want ik zal je krijgen 
volgend jaar...wat heb jij mij gepest met het maken van de 
sneeuwklokjes foto's..;-)

7 opmerkingen:

  1. Tjonge, je hebt de foto’s wel lang onder de pet gehouden, zeg! Mooie ingetogen serie, waarvan ik die met het insect de mooiste vind. Geeft altijd iets extra’s, nietwaar? Heel veel beterschap en dat je maar weer snel over de grond kan rollebollen! 😜 groetjes Jody

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel fraaie serie Yvon, toch fijn dat je ze al had staan en ze op het juiste moment kunt plaatsen. De laatste en de een na laatste foto vind ik de twee mooiste.
    Verder wens ik je een spoedig herstel, verplicht binnen zitten/hangen is niks. Aan de andere kant, het weer is ook niet veel soeps dus lekker fotograferen.... mwah.
    Sterkte, hoop dat je er gauw weer op uit kunt.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvon, Wie wat bewaard die heeft wat! De sneeuwklokfoto's met irritante vlieg zijn heel leuk, en de eerste twee en de een na laatste vind ik extra mooi door die pasteltinten en de beweging in de foto's.In mijn voortuin staan ook al sneeuwklokjes te bloeien! Maar....wat vervelend voor je dat je gezondheidsproblemen hebt. Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst!
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk vleugje vroeg voorjaar!
    Mooie vage herhalingen in je foto's en super dat je intussen weer in staat bent om blogjes te maken!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst beterschap Yvonne. Sneeuwklokjes ben ik nog niet tegengekomen. Met het soort beelden dat je hier laat zien wordt ik er wel op gewezen om er op te gaan letten. De laatste is mijn favoriet.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met je herstel! Hopelijk kan je er straks wel weer op uit voor de bosanemonen enzo :-)
    Mooie serie, de foto's met de insect springen er duidelijk uit voor mij, heb ik nog nooit zo gezien.
    Groetjes, Wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, ik heb er al een paar gezien. Ook krokussen en narcissen. Veel te vroeg natuurlijk, ik wil eerst nog sneeuw. Maar jij hebt er vorig jaar goed gebruik van gemaakt! Mooie serie Von.
    Beterschap, het ergste is achter de rug, langzaam aan weer vooruit!
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!