Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Lelijk eendje


Niets geen lelijk eendje. Wat zijn het prachtige witte dons bolletjes.






Ik krijg een telefoontje dat de zwanen in de sloot zwemmen. Ik had al de telelens 
op de camera gezet, want we hadden een beetje uitgerekend wanneer de kleintjes
 zouden gaan zwemmen.






Maar wat zijn het er veel dit jaar. Een groepje zwanen op de foto zetten is niet
 makkelijk. Altijd zwemt er wel eentje de andere kant op. Veel geduld hebben, 
dan gaat het vast lukken. 






Het voordeel wanneer ik met de telelens op straat loop dat de auto's langzamer 
gaan rijden. Ze denken vast dat ik op snelheid controleer....






En het geduld wordt beloont, ik krijg er soms ééntje te pakken die 
even alleen zwemt.






Want pa en ma houden de kids graag allemaal bij elkaar.






Hopelijk gaan ze het dit jaar volhouden, vorig jaar hadden deze ouders er
 niet veel meer over.

Er zijn een paar grote snoeken gevangen er ergens anders uitgezet. 

Inmiddels weet ik dat er één zwaan is overleden. 
Dit jaar is zeer succes vol geweest







Datum: 25 mei 2017

3 opmerkingen:

  1. Images of enchanting our look, what tenderness of ducklings.
    Greetings
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yvonne,
    25 mei 2017. Je gaat wel terug in de tijd. Is er geen nieuwe oogst dit jaar?
    Jonge zwaantjes boeien altijd, zeker als ze nog piepjong zijn.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie over de jonge zwaantjes.
    Nostalgie uit 2017?
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!