Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Meerkoet


Nu dat Droppie er niet meer is, ga ik toch automatisch opzoek of er nog meer
 meerkoetjes worden verstoten. Dit kleintje was ook een kleine boef of zocht
 contact. Ik maakte van mijn hand een kommetje en deze zwom er zo in. Wat was 
dat even een bijzonder moment. Maar mijn man lief zag het en die had geen zin 
dat ik weer druk zou zijn om zo'n klein meerkoetje op te voeden. Kleintje bracht
 ik naar de groep terug en moeders gaf het gelukkig eten.






Moeders of vaders zwemmen hier al jaren, en accepteren mij helemaal. 






Het vrouwtje broedt 22 dagen op de vier tot twaalf eieren die ze in april legt. 






Aan elke teen van de meerkoet zitten 3 zwemlobben. Daardoor kan hij in 
het water uitstekend peddelen. Droppie had in het midden van de zwemlobben 
daar een ontsteking zitten. Droppie  heeft twee weken antibiotica gehad, helaas 
heeft het niet geholpen. Droppie is 10 jaar geworden en was goed op gewicht 
en heeft mij mooie en gezellige momenten gegeven. 






Datum: 25 mei 2017

1 opmerking:

  1. Hai Von,

    Heerlijke serie en wat zijn ze toch mooi van lelijkheid. Top.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!