Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Publicatie - Er op uit

 


Op 26 oktober nam Auke van Books Unlimited contact met mij op met de vraag, om voor zorgorganisatie Pantein uit Brabant een foto van de molen uit Boekel te willen plaatsen in het wandel/fietsboekje die hun in het Kerstpakket zouden gaan ontvangen.






Dit was natuurlijk een hele leuke mail. Tuurlijk wil ik daar aan meewerken. 
Maar zoals jullie weten heb ik wel meer molens in mijn mapjes zitten, dus ik vraag aan Auke of er misschien nog meer molens in de loop/fiets route liggen.

Klik op Korenmolen Boekel om er meer over te lezen.






En zo werd ook molen De Vlijt uit Geffen geplaatst in het boekje.

Is mijn molen gekte nog ergens goed voor...;-)






Dank je wel Auke voor de leuke samenwerking

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, gefeliciteerd!!!
    Die gekte is natuurlijk altijd ergens goed voor....ook zonder publicatie, hoor!
    Ik bekijk je molens met omschrijvingen graag, dat weet je ;-) Dus allebei plezier ervan!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet dat je een trouwe lezer bent van de molen blogjes...ik geniet er ook elke keer van wanneer er weer één klaar is.

      Volgend jaar ga ik fijn weer verder met schrijven over de molens...

      Groetjes Von

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd. Het is altijd leuk als je merkt dat er belangstelling is voor je werk.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan je wel Kees...zeker leuk om terug te zien.
      En nu de route lopen of fietsen en dan tegen mezelf zeggen, hé dit foto ken ik..;-)

      Groetjes Von

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!