Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Wandelen met de Helios lens


Wat waren het weer een hoop mooie blogjes met oud & nieuw die voorbij kwamen.
 Iedereen heeft echt zijn best weer gedaan om de beste 12 uit 2020 te laten zien.






En wat krijg je daardoor weer zin om er op uit te gaan.






En doordat de sportschool nog steeds dicht is door Corona, loop ik bijna elke dag
 even de 5 kilometer de dijk op en neer. Het begint een beetje saai te worden om
 elke dag het zelfde te zien, dus vandaag maar een keer de Helios meegenomen
. Echt lopen is het dan niet, maar ben er toch even lekker uit.






De Helios heb ik niet zo vaak in mijn handen omdat het wisselen van camera 
niet zo makkelijk gaat. Maar met een nieuwe camera in de tas, heb ik de Helios nu 
op de oude camera gemonteerd en daar blijft deze lens dan maar opzitten. 






En nu hoop ik de camera meer in mijn tas te stoppen, en er vaker mee
 te gaan spelen.






Het is weer even wennen om de beelden te zoeken die geschikt zijn
 voor dit lensje.






Merk dat niet alles er even leuk uit ziet bij thuis komst.
Er is dan ook veel de prullenbak ingegaan.






Proberen om elke maand tijdens de wandeling de Helios mee te nemen, want 
elke maand is het er toch weer anders. Al is het weer maar anders met een
 lekker zonnetje zullen de beelden er heel anders uitzien. Vandaag was er
 geen zonnetje te zien. 






02 Januari 2021

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!