Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Spermacellen in Natuurgebied "t Hol


In deze periode dat het zo hard vriest en kraakt moet ik er natuurlijk ook even op uit. 
Dan kan je het ver weg gaan zoeken maar ik heb twee prachtige loop paden om 
de hoek en daar ga ik maar even heerlijk van genieten met het zonnetje op 
het bolletje en geen zuchtje wind.






Jet komt ook gezellig hier heen en we nemen maar 1 lens mee, we gaan op licht
 gewicht en heerlijk even een wandeling maken.






We lopen het pad op en zien daar al allemaal schaatsers zitten om op de Vuntus 
even te gaan schaatsen. Wat een waaghalzen zijn dit. Het ijs is nog maar net
 betrouwbaar/ of net niet, want er zijn er vandaag verschillende
 door heen gegaan. 






Wij houden het er bij dat we gewoon even een wandeling maken in dit
 prachtige gebied. Het is moeilijk te zien waar we precies lopen door 
de sneeuw val. 






We lopen regelmatig naar de waterkant om mooie landschap foto's te maken
en dan zien we deze vormen in het ijs. 





Jet ziet hier duidelijk spermacellen in en we liggen natuurlijk in een deuk. 
En zoals je ziet, ik hou er wel van...hoe gekker, hoe leuker.






Het was een super middag, de andere foto's zullen nog volgen....






10 februari 2021

4 opmerkingen:

  1. GAAF !!
    Jij hebt ook niet veel nodig om prachtige foto's te maken ;-) Je moet het alleen wél zien!
    Heel leuk!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet zo nu en dan kunnen...een beetje gek doen...ik hou er wel van...dank je wel...

      Groetjes Von

      Verwijderen
  2. Hahahaha, a dirty mind is a joy forever. Mooi gefotografeerd.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf gek doen en dat geeft mij zeker vreugde...een dag niet gelachen....dank je wel lieverd...

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!