Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Oude wijven macro


We duiken even een jaartje terug in de tijd. 

Even een heel klein berichtje er naast. Vandaag 21-03-2021 is mijn blogje 11 jaar..
Ik ben dit gaan doen omdat mijn "oude" foto album met lekker plakken, knippen en
tekst erbij schrijven in de digitale tijdperk is vervallen.

Maar er is nog een klein feestje. Ik heb bijna 500.000 pageviews, terwijl ik dit schrijf
 heb ik er nog 250 nodig. Ik hoop dat aan het eind van de avond de 500.000 is 
bereikt. Dat zal wel heel leuk zijn....






We hebben vandaag een meiden middag, Loes heeft ons de naam gegeven 
"The Fab Four". Loes, Gonnie, Jet en ik gaan gezellig een middagje makkelijk
doen met de macro lens.






Alles wordt uit de kast getrokken. Tv scherm met foto's er op, droogbloemen, 
bloemen uit de vensterbank, oase blokken, kleine vaasje en nog veel meer leuk
 speelgoed. En niet te vergeten een pot thee met lekkere koekjes en in de
 avond een heerlijke potje kaasfondue.






Of te wel, we gaan niet op ons buik schuiven in het bos, maar een dagje
 "oude wijven macro" doen. En dan zeg ik een makkelijke middag, maar jongens
 wat valt het nog tegen. 






Afstand, licht, verdubbelaar zoeken, en dan er nog iets moois ervan proberen
 te maken. Kan je vertellen, we hebben een hele gezellige middag gehad en we
 zeiden tegen elkaar, volgend jaar weer. 






Helaas door de Corona is het er niet van gekomen. 






Laten we hopen dat we snel een dag weer gezellig met elkaar kunnen zijn. 
Nu we begonnen zijn met prikken, kan het nooit lang meer duren.

Wat heb ik er zin in. Kom zo wel door mijn oude foto's heen...;-) 





22 februari 2020





 

9 opmerkingen:

  1. Hé wat een leuke herinnering aan een gezellige middag! En mooie resultaten, super om die eindelijk eens te zien. Zeker voor herhaling vatbaar maar het wordt nu toch eerst tijd om weer buiten te gaan spelen, lekker de bloemetjes buiten zetten ;-)
    En nu op naar de 500.000 .....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was zeker een super leuke middag, zeker weer buikschuiven op onze vertrouwde manier. Lekker vies worden en heerlijk bezig zijn. Snel maar weer een keer gaan proberen of we het nog kunnen. En dank je wel voor het klikken...op naar het dubbele feestje...

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk om ze een middagje met vriendinnen te macro-en!
    Een hele mooie serie van de softe opnames met als middelpunt
    een wandelende tak!! Een mooie blog Yvonne.
    Ze moeten maar even flink doorprikken want we zijn het wel allemaal een beetje zat! Dan kunnen we eindelijk weer eens wat leuks gaan doen!

    Groet Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker super leuk om met de meiden zo een middag bezig te zijn, en als afsluiter gezellig met elkaar te gaan eten...moet maar weer snel kunnen....

      Groetjes Von

      Verwijderen
  4. Leuk blogje, mooie macro foto's. En wat vliegt de tijd. Ik weet bijvoorbeeld dat we in 2011 voor het eerst een jaar overzicht maakten met de mooiste foto's van het voorbije jaar, op 31 december.... ik zal eens kijken hoe lang mijn blog bestaat. Ik ben bij blogger wel later begonnen, nadat ik bij Punt ben overgestapt (gelukkig op tijd, want dat bestaat helemaal niet meer)..... Gefelciteerd met je jubileum, ben benieuwd of je de 500.000 haalt vanavond.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Ghita, het gaat inderdaad super snel. En de leuke jaaroverzichten die blijven we gelukkig handhaven, elk jaar weer een hele klus om te maken, alle mapjes doorspitten, maar een leuke herinnering. Ga het denk ik wel halen...nog 80 te gaan...en dan een feest met taartje..hihhi

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne, gefeliciteerd met de 500.000! Ruim gehaald vandaag.
    Wat een gezellige dag was dat vorig jaar. Eerst samen hobbyen en daarna de lekkere kaasfondue.
    Jammer dat de herhaling er nog niet van gekomen is.
    Maar jij hebt in elk geval de foto's nog ;-)))
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog, mooie foto’s! Gefeliciteerd met je bereik! 😁

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!