Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Oops, I did it again

Deze week was wel heel raar, stond ik met de trechterspin dinsdag in de krant, sta ik donderdag 11 Augustus er nog een keer in, ik heb echt een sprongetje in de lucht gemaakt. Heel veel mensen hebben het ook gelezen, en aan de reactie's te merken, vonden ze het wel heel bijzonder.
Er hanger er drie aan de muur van canvas.

In de Gooi- en Eemlander was deze week als wedstrijdthema "Mijn dierenontmoeting"

De tekst in de krant verteld eigenlijk al genoeg, wat is dit machtig mooi om mee te maken.
Heb er even voor moeten zitten, maar dan heb je ook iets.
Nu maar hopen dat hier mooie kleine babytjes zijn uitgekomen die we volgend jaar terug zien komen.

23 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Wat Super om dit moment zo te hebben gezien. Geweldig ook dat je het zo vast hebt kunnen leggen. En wat een bekroning met deze publicatie in de krant. Helemaal te gek!! Gefeliciteerd, echt tof voor je..!!

    Groetjes en een fijne dag,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Von,

    Zucht, de plaat waar ik al heel lang naar op zoek ben. Ondanks het weinige licht, heb je
    ze er prachtig scherp opstaan.
    Dat heb je fantastisch gedaan!
    Echt een prachtige foto van een fantastisch moment.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een jaloersmakende foto ! Geweldig. Die verdient zelfs een plaatsje in een fotogids of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, een moment om stil van te worden! Mooi scherp en mooi van kleur, wat wil je nog meer? Ook van je spechtenserie heb ik genoten, wat een geluk om dat onder je slaapkamerraam te hebben>
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik feliciteer je hier maar mee. Super zeg en wat een moment eentje om nooit meer te vergeten. Sommige wachten er al jaren op.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei Yvonne, ik had hem natuurlijk al in de krant gezien, maar nu in volle glorie op je blog, was is ie mooooi!!!
    Dit is om jaloers op te worden, maar dat doe ik niet, want ik gun hem je van harte.
    Ik wens je nog heel veel van deze prachtmomenten, alhoewel, beter kan niet :-)
    Lieve groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne,

    Super zeg. Gefeliciteerd met de publicatie en zeker ook met deze heel fraaie foto; perfect moment en mooi van belichting.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvonne
    hier kan ik alleen maar van dromen mooi al je foto in de kromt verschijnt het is een pluim op je werk.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit gaaf!
    Zo voor je neus en wat heb je dit moment
    ondanks die tranen super vast weten te leggen.
    En dan ook nog de krant tot 2 keer toe,
    je hebt het meer dan dik verdiend.
    Je had me de beelden al laten zien en
    nu dus ook op canvas en op je blog, de krant
    en wat gaat de volgende stap worden?
    Ik wacht het af maar ondertussen ben ik wel
    heel trots op je!

    Van harte!
    Ik blijf je volgen want nog
    even en je haalt de landelijk krant.

    Dikke knuf van Bufff.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Yvon!
    En ik zou ook een sprongetje hebben gemaakt... ;-))
    Het is een pracht foto en op het juiste moment gemaakt... toppie hoor!
    Lieve weekend groetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow meid ik ben erg onder de indruk. Wat is dit een supermooie foto zeg!

    Lieve groeten,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mi enhorabuena por ese logro de que tu foto se haya publicado en un periódico, la captura es muy fresca y oportuna, buen disparo.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi von,
    dat is ook een moment warop j e tranen in je ogen krijgt lijkt me zo wat een geweldig mooi plaatje zeg,
    ik ben er weg van,

    * plaatje uitknip *

    :-)

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is echt een pracht moment,daar hoop je een keer op.
    Maar ik heb niet zoveel geduld nog.
    We zullen ze nog wel vaker in andere bladen ook tegen komen.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Reactie van Evelien:
    Yvonne ik kan al een hele tijd niet meer reageren op je blog.
    daarom krijg je mijn reactie per mail bij de parende ijsvogels

    het is dan ook een prachtige foto Yvonne.
    Wat een geweldig moment heb je vastgelegd....van harte gefeliciteerd.

    Eveline

    je bent van harte welkom op mijn blog http://huismusje.weblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reactie van Gonnie:

    Ha Yvonne,
    Proficiat, je wordt, nee bent al beroemd!
    Geweldig leuk om weer in de krant te staan. Je hebt een schitterend moment prachtig vastgelegd.
    Ik ben ook benieuwd naar de andere foto's op die dag.
    groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Yvonne,

    Reactie van Miranda:

    Wat een gave foto en wat een geweldig moment om mee te maken ... en dan ook nog scherp stellen en een mooie foto maken... top!

    En in de krant ... gaaf hoor ... gefeliciteerd!

    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Von,

    Wat een topfoto is dit, gefeliciteerd. Dit hoop ik ook eens te mogen meemaken/fotograferen. Het stekkie voor mij is er al, maar dan nog een keer de paring. Erg mooi hoor.

    Groetjes, Arné

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wow en oh ja wow.
    Tja als dit de krant niet gaat halen dan praten ze vast alleen nog maar over de benzine prijzen.
    Dit hoort echt in de krant, voorpagina nieuws, read all about it.
    Tranen in de oogjes dat kan ik me goed voorstellen.
    Ik vind het al een extra compliment waard dat je tijdens zo'n moment zulke gave foto's kan maken.
    De meeste van ons (ik denk ik dus ook) zouden ademloos met bibberende handjes toekijken naar een spektakel als dit.
    Gewoon simpelweg blij dat je het mee mocht maken.
    Van harte met het behalen van de krant natuurlijk altijd heel leuk.
    Maar misschien nog wel meer gefeliciteerd met het zitten op de eerste rij bij dit schouwspel.
    Het is werkelijk een genot om naar te kijken.

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Yvon, weer mijn hele reactie foetsie, gggrrr
    Wat gaaf, weer een foto van jou in de krant, en wat voor een!
    Geweldig moment en heel iets anders dan een IJsvogel op het bekende takkie.
    Hardstikke gefeliciteerd meis,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. such an amazing shot! indeed you are right, its incredible cool moment, luckky you and lucky us to enjoy it here:-)))fijne+zonnige weekend van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Yvonne....
    wat een score...adrenaline moet door je lichaam gegierd zijn
    en dan thuis komen met zulke pracht foto's, kan je dag toch niet meer stuk...
    super gedaan en dat overkomt niet zoveel fotografen hoor,
    als ze dan ook nog in de krant komen ben je helemaal van de wereld, niet naast je schoenen gaan lopen natuurlijk, want dat vinden wij niet zo leuk, nouja vooruit, heel even dan!!
    klasse gedaan meid...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, wat een mooi moment.
    Gefeliciteerd dat je weer in de krant staat, maar het is toch ook een prachtfoto die het verdient daar te staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!